sobota, 21 sierpnia 2021

Orłem się nie czuję.

 Dzień dobry. 
Podzielę się z Wami informacją z tego tygodnia:) i trochę bawi mnie ta historia. 
Mazurska Dolina została laureatem plebiscytu Orły Turystyki - HIP HIP HURRA!


 Być może jesteś wyjątkowym orłem w temacie turystycznym i wiesz, że to prestiżowe wyróżnienie. Jeśli nie dotarły do Ciebie wieści o tym plebistycie branżowym to wiedz, że to mnie też ominęło:) aż do wyjątkowej rozmowy telefonicznej w powyższym temacie. Jest to wyróżnienie oparte na opiniach klientów, więc jest to w miarę realna ocena. 



Faktycznie jesteśmy na liście laureatów plebiscytu Orły Turystyki i wyróżniani jesteśmy aż od 2019 roku. Dzięki temu, iż osiągnęliśmy pułap 9 ⭐doleciały do nas takie wieści. 
Dziękuję, miło to wiedzieć, choć realnie nie czuję się orłem. Istotni są dla mnie goście i ich czas u nas. Ważne jest dla nas ich samopoczucie, atmosfera i spełnienie oczekiwań, wsłuchanie się w potrzeby. Czy statuetka dołoży cegiełkę do tworzenia dobrej relacji z ludźmi? Osobiście nie czuję tego klimatu i nie mam takich priorytetów by podążać tą prestiżową ścieżką. Dziękuję, ja tu odpuszczam. 


Naturalnie wybieram inne działania. Zapraszam w skromne progi, by poczuć w sobie moc klimatu Mazurskiej Doliny. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz